Минуло вже близько року, відтоді як розпочалися роботи з будівництва транспортного літака Ан-178 для МВС Перу

Своєю чергою, 3 січня 2021 року Державний “Укрексімбанк” надав авіапідприємству майже 3 млрд гривень кредиту на будівництво цих літаків.
“Це важлива подія, яка реально стала можливою завдячуючи особисто Президенту та злагодженій роботі Уряду, профільних Комітетів Верховної Ради, а також Національного банку”, – відзначив новий гендиректор ДК “Укроборонпром” Юрій Гусєв.

“Окремо хочу подякувати голові парламентського комітету Олександру Завітневичу, який доклав дуже багато зусиль для виконання доручення Президента та запуску цього важливого проекту і голові правління Укрексімбанку Євгену Мецгеру”, – додав він.

Однак першою ластівкою в подальшому відродженню авіабудівництва на ДП “Антонов” став дещо інший літак.
Нагадаємо, у листопаді минулого року ДП ДГЗП “Спецтехноекспорт” (входить до складу ДК “Укроборонпром”) та представники Міністерства внутрішніх справ Республіки Перу підписали контракт щодо постачання багатоцільового українського літака Ан-178.

На той час ДП “Антонов” вже мало деякі запас з запчастин транспортника (зокрема окремі частини крил та хвостового оперення літака). Проте власне фюзеляж будувався повністю з нуля.

Впродовж минулого року можна було побачити еволюцію створення нового Ан-178 (заводський номер 006), який має стати першою серійною машиною такого типу та закінчити вимушену кількарічну перерву у будівництві літаків українським авіавиробником.

Попри коронавірусну кризу та численні суперечки між “новою командою” Концерну та працівниками держпідприємства, літак впевнено набуває все більш завершені риси.
Наразі вже закінчене стапельне складання фюзеляжу й проходить насичення нової машини різноманітними внутрішніми системами. Крім того, Ан-178 очікує два турбореактивних двоконтурних двигунів Д−436−148ФМ, які були замовлені держпідприємством за $9,6 млн в АТ “Мотор Січ” в червні 2020 року.

Сподіваємось, що ДП “Антонов” успішно впорається з програмою заміщення систем транспортного літака, виконає замовлення перуанських партнерів та почне будувати нові Ан-178 вже для Збройних сил України.
Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (сн 006) для МВС Перу станом на березень 2020 року Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (зн 006) для МВС Перу станом на травень 2020 року Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (сн 006) для МВС Перу станом на лютий 2020 року Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (сн 006) для МВС Перу станом на червень 2020 року Стан виробництва фюзеляжу Ан-178 (зн 006) на кінець серпня 2020 року Стан виробництва фюзеляжу Ан-178 (зн 006) на кінець серпня 2020 року Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (зн 006) для МВС Перу станом на листопад 2020 року Фюзеляж транспортного літака Ан-178 (зн 006) для МВС Перу станом на грудень 2020 року
ТЕГИ