«Перуанський» та дослідний транспортні літаки Ан-178 викотили з цеху Державного підприємства «Антонов».
Про це повідомляє Мілітарний.
Борти перекотили до іншого виробничого майданчику на підприємстві, де проводитиметься їх дозбирання, а у цьому цеху будуть збирати фюзеляжі Ан-178 для Повітряних Сил ЗСУ.
На ДП «Антонов» завершили складання планеру багатоцільового транспортного літака Ан-178 для Перу ще у серпні 2020 року
21 серпня у Києві відбулась його презентація для представників ЗМІ, які змогли на власні очі побачили складений планер літака.
На викоченому напередодні літаку вже встановлені шасі, але відсутня хвостова частина:
Зараз транспортний літак Ан-178 очікує двигуни та імпортні комплектуючі, які будуть встановлені на борт в іншому цеху.
На дослідному літаку проводиться процес імпортозаміщення – деталі та агрегати російського виробництва замінюються на вітчизняні чи західні зразки.
На «Антонов» вже опанували виробництво всіх складових планера літаків Ан-178 та додали десантні люки на дослідному зразку.
Раніше значну частину (хвостова частина фюзеляжу та оперення, частина кабіни, мотогондоли) фюзеляжу постачали з Росії (Воронезьке акціонерне літакобудівне об’єднання). Це рульові поверхні, складові мотогондоли, капот реверсного пристрою, обтікачі реверсу та вихлопна система обтікачів реверсу.
Ан-178 – середній транспортний літак, що призначений для доставки особового складу, озброєння і легкої військової техніки посадковим та парашутним способами, транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів «в навал» або в стандартній тарі та вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 т.
Його швидкість становить 825 км/год, висота польоту — 12 км, дальність польоту — 5,5 тис. км.