Про це заявили в компанії 8 листопада, передає Hromadske з посиланням на Reuters. Там наголошують, що це випробування є ключовим для перевірки безпеки Hyperloop.

Під час першого запуску вдалося розігнати капсулу до 172 кілометрів на годину. Зробили це на випробувальному полігоні DevLoop в Лас-Вегасі, штат Невада.

«Я мав насолоду побачити історію, створену на моїх очах», — каже Султан Ахмед бін Сулаєм, президент Virgin Hyperloop та головний виконавчий директор DP World.

Перед останнім запуском компанія провела понад 400 тестів без пасажирів на майданчику в Неваді.

Перші пасажири Virgin Hyperloop
Фото: Virgin Hyperloop

Що це за технологія?

Концепцію транспортної системи Hyperloop у 2013 році запропонував американський підприємець Ілон Маск. Вона передбачає створення системи, в якій пасажирські капсули переміщаються по трубах зі зниженим тиском на швидкості, близькій до швидкості звуку.

Американська компанія Virgin Hyperloop з Лос-Анджелеса, яка займається розробкою такої системи, планує розганяти свої капсули до 966 кілометрів на годину або навіть швидше.

Там наголошують, що поїздка між Нью-Йорком та Вашингтоном (320 км) займатиме у їхньому Hyperloop всього 30 хвилин. Це вдвічі швидше, ніж політ комерційного реактивного літака, і в чотири рази швидше, ніж поїздка швидкісним потягом.

В компанії прогнозують, що завершать роботу над сертифікацією безпеки системи до 2025 року, а комерційні перевезення планують розпочати до 2030 року.

Раніше Virgin Hyperloop також вибрала штат Західна Вірджинія для розташування центру сертифікації вартістю 500 мільйонів доларів і випробувального полігону, який стане випробувальним майданчиком для її технологій.

Хто ще розробляє Hyperloop

Американці не єдині. Канадська Transpod та іспанська Zeleros також прагнуть перевернути уявлення світу про традиційні пасажирські і вантажні перевезення, розробляючи схожі технології. Вони переконані, що Hyperloop не лише скоротить час, проведений у подорожі, але і зменшать затори та вплив на екологію, пов’язаний з викидами бензинових і дизельних двигунів автомобілів.

Україна теж хотіла Hyperloop

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *